Een frisse start voor zichtbaarheid en bereik
Winkelcentrum Parade Nootdorp
Winkelcentrum Parade Nootdorp is de ontmoetingsplek in de regio, met een sterk aanbod aan winkels, horeca en evenementen. Toch liep de marketing achter: versnipperde online zichtbaarheid, een verouderde contentstrategie en gebrek aan regie. Tijd om het tij te keren. Samen met LOCO Concepts bracht Enhence direct structuur en resultaat.
We herinrichtten de Facebook- en Instagram-kanalen. Met een consequente content aanpak, herkenbare formats en terugkerende acties groeide het bereik snel. De online community kwam weer tot leven, bezoekers en winkeliers werden zichtbaar en actief betrokken bij het centrum.
Parallel lanceerden we een nieuwe, overzichtelijke website. Actuele plattegrond, evenementenkalender en lokaal nieuws zorgen nu voor zichtbaarheid én aantrekkingskracht. Zo vinden bezoekers én potentiële huurders sneller hun weg naar Parade Nootdorp.
Als klap op de vuurpijl lanceerden we in recordtijd een tijdelijke webshop voor de feestdagen, waarin meerdere ondernemers hun producten gezamenlijk aanboden. Hiermee bleven omzet en aandacht ook in drukke tijden op peil.
#SocialMedia #ContentStrategie #WordPress #Campagnes #RetailMarketing #LokaleZichtbaarheid
Deel deze case

“Dankzij deze nieuwe aanpak heeft het winkelcentrum weer een gezicht gekregen, online en offline. We zien meer interactie, meer bezoekers en een sterkere verbinding met de omgeving.”
LOCO Concepts, namens Winkelcentrum Parade Nootdorp
