Nieuwe koers: introductie Enhence
Sloterplas Management staat na bijna tien jaar ondernemerschap voor een nieuwe fase. Terwijl één van de oprichters de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, slaat de organisatie een frisse weg in. In de afgelopen jaren groeide Sloterplas Management uit tot een veelzijdige dienstverlener in bouwmanagement, digitale marketing en leisure. Maar de naam en merkstructuur liepen achter op de ontwikkeling van de organisatie.
Om die reden is de stap gezet naar een nieuw merk: Enhence.
Auteur: door Enhence
Datum: 9 september, 2025
De aanleiding: versnippering en behoefte aan focus
Door de brede waaier aan activiteiten raakten de specialismen van Sloterplas Management steeds meer ondergesneeuwd. Het was lastig om een scherpe en onderscheidende positionering te formuleren die recht deed aan de kracht van de organisatie. De behoefte aan focus en een heldere merkidentiteit werd daarmee steeds duidelijker.
De aanpak: zorgvuldige stappen en focus
Door te analyseren hoe de markt het merk ervaarde en alle activiteiten in kaart te brengen, werd duidelijk dat focus nodig was. Het resultaat: een aparte merkidentiteit voor de digitale marketingtak, met een heldere positionering en uitstraling.
Het resultaat: Enhence – partner in marketingtech
Enhence is het nieuwe gezicht van de digitale marketingactiviteiten van Sloterplas Management. Een merk met een duidelijke belofte: marketing die écht werkt.
Enhence helpt mkb-bedrijven groeien met digitale marketingtechnologie, slimme data-analyse en meetbare resultaten. Geen dikke plannen, maar nuchtere aanpak, structuur en praktische uitvoering. Enhence combineert strategie, implementatie en uitvoering zodat bedrijven niet alleen een plan krijgen, maar direct resultaten zien.
Met ruim twintig jaar ervaring in marketing technologie, strategie en ondernemerschap is Enhence de pragmatische partner voor mkb-bedrijven die hun marketing naar een hoger niveau willen tillen.
“Met Enhence bieden we mkb’ers precies wat ze nodig hebben: structuur, focus en marketing die zichtbaar resultaat oplevert”, aldus Jessica, oprichter van Enhence.
Over Sloterplas Management
Sloterplas Management BV is opgericht in 2016 en ontwikkelde zich de afgelopen jaren tot een veelzijdige onderneming met activiteiten in Bouwmanagement, Beveiligingsoplossingen, Digitale Marketing en Leisure. Onder de paraplu van Sloterplas Management vallen inmiddels meerdere merken: Enhence, Flexplek Haarlem en SoloSounds.
#Enhence #Marketingtech #DigitaleMarketing #MarketingPartner
Deel deze blog

“Met Enhence bieden we mkb’ers precies wat ze nodig hebben: structuur, focus en marketing die zichtbaar resultaat oplevert”
Jessica, Enhence
